Kliendisuhtluse tehnoloogiat arendav Askly on turule toonud uue tehisintellektil põhineva juturoboti AI Assistent ja teatab käibe kahekordistamisest. Ettevõtte teatel suudetakse klientidele vastamist automatiseerida 30–50 protsendi ulatuses.
“Uue põlvkonna juturobotite puhul ei ole kahtlust, kas neid on vaja, vaid milliste andmete põhjal neid kliendile vastama treenida, et tulemus oleks kliendisõbralik. Kui AI ei saa aidata, suunab ta sujuvalt küsimuse tiimile. Loome koostöö kihi AI ja inimeste vahele,” rääkis Askly asutaja Sandra Roosna.
AI-põhise juturoboti arendamisest ja ettevõtte kahekordsest käibekasvust rääkis Askly juba aasta tagasi. Toona ütles Roosna, et Askly vestlusaken võimaldab vastuseid salvestada ning kogu tiimi poolt taaskasutada, vähendades sellega trükkimisele kuluvat aega. Seda, kuidas ühildada reaalajas vestlusega näiteks juturobotit, alles õpiti.
See lugu on PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus:
- Piiramatu ligipääs DigiPRO, E-kaubanduse, RMP, Rikka Geeniuse ja Ärigeeniuse artiklitele.
- Ligipääs veel seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
- Soodushinnaga sissepääs Geeniuse üritustele.
- Soovi korral ajakiri Digi paberil.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.