Boss Tallinnas, tööotsija Viljandis: vahemaa pole probleem, töötajate värbamine on lihtsam kui kunagi varem

On üks lihtne abivahend, mis muudab töö tegemise senisest hoopis kiiremaks ja tõhusamaks.Foto: Shutterstock

Kandidaatide intervjueerimine, tagasiside andmine ja teised värbamisprotseduurid ei ole ainult aja- ja dokumendimahukad, vaid ka kulukad protsessid. Aga see kõik võib olla palju valutum  ja kiirem, kui kasutada ühte lihtsat lahendust.

Kui ettevõtted värbavad, ei ole sellega seotud mitte ainult personaliosameeskonnad. Selle osakonna juht, kuhu uut inimest värbama hakatakse või selleks määratud töötaja peab koostama töökirjelduse, selle peavad omakorda vajalikud inimesed heaks kiitma ning alles siis saab värbamisega alustada. Kuidas seda protsessi kiirendada nii, et kõik rahule jääksid? 

Praegu on parim aeg uuendada värbamisprotsesse ning võtta kasutusele kõige uuemad lahendused. Investeeri palun kaks minutit ja saa teada miks.

  • Uute lahendustega kiirendad värbamisprotsessi kuna sa ei pea enam olema e-posti teel kogutavate digiallkirjade manuaalne haldur ning teie praegused ja tulevased töötajad allkirjastavad jagatud dokumente kiiremini, kergemalt ja efektiivsemalt. See tähendab, et olenemata ajast ja kohast saad koguda allkirju mugavalt.
  • Jaga dokumente kaasaegsete lahenduste abil tutvumiseks, kinnitamiseks ja allkirjastamiseks turvaliselt. Sul puudub vajadus allkirjastaja kohapeale kutsumiseks ning samuti ei pea sa saatma olulisi dokumente suvalistele e-posti aadressidele. Määra isikukoodiga konkreetne inimene, kes dokumendi sisuga tutvuda saab ning välistatud on, et dokumendile saavad ligipääsu tundmatud isikud. 
  • Sul on võimalus jälgida reaalajas, kas sinu jagatud dokumendid on juba kinnitatud ning allkirjastatud. Vastava teavituse saad oma e-posti aadressile. 
  • Pakud positiivset kogemust oma olemasolevatele töötajatele, kandidaatidele ja tulevasele töötajale! Näitad neile, et sinu ettevõte on progressiivne, digitaalselt arenenud ning paindlik. 
  • Vähendades aega, mis kulub dokumentide allkirjastamisele paberil või e-posti vahendusel, saad pühenduda ülesannetele, mida ei ole võimalik automatiseerida. 

Valides dokumentide digitaalseks allkirjastamiseks kaasaegse lahenduse, saad toiminguid automatiseerida ning viid personalijuhtimise protsessid ettevõttes järgmisele tasemele.

Soovid teada, mis see abivahend on ning kas selle kasutuselevõtmine asutuses on mõistlik ja efektiivne? Kirjuta meile aadressil kasutajatugi@dokobit.com ning arutame seda!

Mis on DigiPRO ja kes seda teevad? Loe siit

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Kolm korda nädalas

Telli DigiPRO uudiskiri

Kolm korda nädalas (esmaspäeviti, kolmapäeviti ja reedeti) spetsiaalne DigiPRO liikmetele tehtud kommenteeritud uudiskiri, et sa midagi olulist maha ei magaks. Iga uudiskirja magnet on meie ajakirjanike kirjutatud pikem artikkel, mis meie arvates võiks selles valdkonnas töötavaid inimesi huvitada ja neile vajalik olla