Digiallkirjastamise portaal aitab viia kliendikogemuse uuele tasemele

Kui klient on otsustanud sinu toote või teenuse kasuks, on hea kliendikogemuse huvides ülioluline võimaldada kliendil leping allkirjastada kohe, ilma pika ootamise või keeruliste manuaalsete tegevusteta.Foto: Shutterstock

Hiljuti tehtud uuringus väitis 88% protsenti tarbijatest, et kliendikogemus on nende jaoks sama oluline kui ettevõtte pakutav toode või teenus.

Tänapäeval on kiire, lihtsa ja sujuva klienditeekonna tagamine muutunud eduka ettevõtte üheks põhiliseks alustalaks. Seetõttu on hakatud üha rohkem rõhku panema nii kõrgetasemelisele klienditeenindusele kui kaasaegsete digilahenduste kasutamisele ettevõtte igapäevatöös.

Selgitame, miks on klientide rahulolu tagamine nii tähtis ning kuidas aitab digiallkirjastamise platvorm pakkuda klientidele paremat teenust.

Mis on kliendikogemus?

Kliendikogemus ei seisne ainult tulemuses ehk toote ostmises ja sellega rahulolus. Kliendikogemust tuleks vaadata kui teekonda – iga liigutus mõjutab seda, kuidas klient ettevõtet näeb ja kui tõenäoliselt ta sinu toodet või teenust tulevikus uuesti kasutab.

Lihtsalt öeldes on see klientide arusaam sellest, kuidas ettevõte neid kohtleb. Kliendikogemuseks peetakse kogu kliendi kokkupuudet ettevõttega, olgu selleks siis kasutajaks registreerimine, müügiesindajaga suhtlemine või iseteeninduskeskkonna kasutamine.

Miks on positiivse kliendikogemuse pakkumine nii oluline?

Tarbijate ootused tõusevad iga aastaga. Ainult üks negatiivne kogemus võib viia selleni, et klient loobub toote kasutamisest ja pöördub hoopis konkurendi poole. 

Toome välja mõned peamised põhjused, miks kliendikogemusele tuleks eriliselt suurt tähelepanu pöörata.

  • Kliendist, kellel on sinu ettevõttega suurepärane kogemus, saab tõenäoliselt ka lojaalne püsiklient.
  • Positiivne kliendikogemus aitab tõsta ettevõtte mainet. Tänapäeval võivad negatiivsed arvustused väga kiirelt levida ja suurt kahju tekitada. Ligikaudu 94% tarbijatest ütleb, et nad on negatiivse arvustuse tõttu otsustanud mõnd toodet või teenust mitte kasutada.
  • Kõrgetasemelise kliendikogemuse pakkumine aitab tõusta konkurentide hulgast esile. 
  • Kui klient on rahulolev, on tõenäoline, et ta räägib sinu ettevõttest ka sõpradele, perele või töökaaslastele.

Kuidas aitab digiallkirjastamise platvorm parendada kliendikogemust?

Paljude ettevõtete jaoks on dokumentide kinnitamine, allkirjastamine ja haldamine suur osa igapäevatööst. Tihti tuleb sellega tegeleda just kõige kriitilisemal ajahetkel – siis kui klient on toote soetamiseks ja tehingu sõlmimiseks valmis.

Selleks, et allkirjastamisprotsessi tõhustada ja kliendikogemust parendada, on mitmed kaasaegsed ettevõtted võtnud kasutusele digiallkirjastamise portaali.

Sõlmi lepinguid lihtsalt ja kiirelt

Kui klient on otsustanud sinu toote või teenuse kasuks, on ülioluline võimaldada kliendil leping allkirjastada kohe, ilma pika ootamise või keeruliste manuaalsete tegevusteta.

Selle asemel, et kliendile leping e-kirja teel allkirjastamiseks saata ja seda siis mitmeid päevi tagasi oodata, on lihtne lahendus võtta kasutusele Dokobiti portaal.

Dokobiti portaali kasutades saad teha kõik tegevused mugavalt ühel platvormil ja koguda klientidelt või partneritelt allkirju vaid mõne minutiga. Portaal aitab vabaneda suure hulga e-kirjade vahetamisest, ükshaaval dokumentide edastamisest ning manuaalselt iga lepingu staatuse jälgimisest.

Loo ettevõttest kaasaegne kuvand

Tarbijad on üha enam harjunud, et vajalikke toiminguid on võimalik läbi viia vaid mõne hiireklikiga. Kaasaegse digiallkirjastamise lahenduse pakkumine aitab luua ettevõttest innovaatilise kuvandi ja kujundada uutele klientidele positiivne esmamulje.

Võimalda klientidel allkirjastada igal ajal, igal pool

Dokobiti portaali kasutuselevõtuga saad pakkuda võimalust dokumente vaid mõne klikiga nii arvutis kui nutitelefonis allkirjastada. Kuna liikvel olles töötamine muutub iga aastaga järjest tavalisemaks ning üha enam inimesi on hakanud eelistama nutitelefoni arvutile, võimaldab paindlike digiallkirjastamise lahenduste pakkumine ettevõttel tehinguid oluliselt kiiremini lõpule viia.

Dokobit on enamat kui digiallkirjastamise portaal

Lisaks digiallkirjastamisele pakub Dokobiti ka teisi kasulikke lahendusi ettevõtte protsesside kaasajastamiseks, näiteks kasutajate kiiret ja turvalist autentimist, dokumentide digitembeldamist ning kvalifitseeritud valideerimisteenust dokumendile lisatud digiallkirjade ja digitemplite kehtivuse kontrollimiseks.

Kõigi Dokobiti teenustega saad lähemalt tutvuda veebilehel www.dokobit.ee

Mis on DigiPRO ja kes seda teevad? Loe siit

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Kolm korda nädalas

Telli DigiPRO uudiskiri

Kolm korda nädalas spetsiaalne DigiPRO liikmetele tehtud uudiskiri, et sa midagi olulist maha ei magaks.