Dokobiti blogi

Klienditeenindus lonkab mõlemat jalga? Loe, kuidas see kiirelt uuele tasemele viia

Iga klient, nii olemasolev kui ka potentsiaalne, ootab parima kvaliteediga teenindust. Et kõik toimiks kiirelt ja justkui sekunditega.Foto: Shutterstock

Kiired ja lihtsad protsessid on klienditeeninduses kriitiliselt olulised. Iga klient, nii olemasolev kui ka potentsiaalne, ootab parima kvaliteediga teenindust. Et kõik toimiks kiirelt ja justkui sekunditega, tulevad appi digitaalsed lahendused. Tehnoloogia ei aita mitte üksnes toiminguid kiirendada, vaid muudab kõik samaaegselt ka mugavamaks. 

Elektrooniline allkirjastamine muudab klienditeeninduse mugavamaks ja kiiremaks

Kiirem lepingute sõlmimine. Teenuslepingute ja muude dokumentide distantsilt sõlmimine ning kokkuhoid allkirjastamisele kuluvalt ajalt vabastab rohkem aega muude klienditeeninduse ülesannete täitmiseks. 

Parendatud kliendikogemus. Kui paberimajandus ei viivita töövoogu, säästad oma kliente pikast ja lohisevast lepingu sõlmimise protsessist. 

Protsessid on paremini jälgitavad ja juhitud. Saad kiiresti, lihtsalt ja organiseeritumalt hankida vajalikud kinnitused ja allkirjad dokumentidele nii ettevõttesiseselt kui ka klientidelt. Samuti on võimalik protsessi käigus saada täpset infot, mis staatusega dokumendile allkirjade saamine on.

Dokumentide turvalisem säilitamine. Ei füüsilised ega digitaalsed organiseerimata paberihunnikud pole see, millega inimesed päriselt tegeleda tahavad. Nii on dokumendid kaotsis ning väga keeruline on neid turvaliselt säilitada.

Kiiremini laekuvad maksed. Maksekogemuse võimalikult lihtsaks muutmine aitab hoida kliente mitte ainult õnnelikena ja inspireerituna, vaid ka kiirendada maksete laekumist ilma, et peaksid korduvaid meeldetuletusi saatma. 

Milliseid dokumente saab Dokobit portaalis digiallkirjastada? 

Uuringutele tuginedes ütleb 33% klienditeeninduse professionaalidest, et ettevõtted ei ole kuigivõrd kiired ning 46% ütlevad, et suurim väljakutse nende töös on ajapuudus.

Digiallkirjade kasutamine võimaldab neid protsente vähendada ning protsesse kiirendada, kuid digiallkirjade kogumiseks mugava platvormi kasutamine võimaldab liikuda ka täiesti uuele tasemele.

Allkirju ja kinnitusi saab niiviisi koguda kõigile dokumentidele, näiteks kliendilepingutele, arvetele, tagastustele, kasutustingimustele, ajatabelitele ja nii edasi. 

Kuidas kasutada digiallkirjastamise platvormi klienditeeninduses 

Dokobit digiallkirjastamise portaalis lahendad iga sammu klienditeeninduse protsessis kiirelt, lihtsalt ja mugavalt. Dokumendile kinnituste ja allkirjade kogumine koosneb vaid kolmest lihtsast sammust. 

Esiteks laadi dokument portaali üles ning jaga vajalike osapooltega märkides, kas vajad neilt kinnitust või allkirja.

Teiseks saad vajadusel ise dokumendi kinnitada või allkirjastada, kasutades selleks endale mugavaimat lahendust – Smart-ID, Mobiil-ID või ID-kaarti.

Kolmanda sammuna jääb üle oodata teiste osapoolte toimetamist, selleks saad kasutada portaalis dokumendi tegevuste logi, kus kuvatakse kõik dokumendiga seotud toimingud ning igast uuest lisatud kinnitusest ning allkirjast saad automaatteavituse. Teavitus tuleb ka siis, kui kõik lisatud osapooled on oma tegevused teostanud ning saad ülejäänud protsessiga edasi minna. 

Klientidele meeldib, kui nad tunnetavad, et nende aega väärtustatakse. Tõesta, et hoolid nende ajast, kasutades kaasaegseid digitaalseid lahendusi. Alusta Dokobit portaali kasutamist digiallkirjade kogumiseks juba täna!

Mis on DigiPRO ja kes seda teevad? Loe siit

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Telli Geeniuse kõige hinnalisemad lood oma postkasti

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate DigiPRO ja Ärigeeniuse olulisematest lugudest.