Dokobiti blogi

Kuidas müüa rohkem? Loe, missugune pisiasi aitab müügitehingud kiiremini lõpule viia

Kui müügiosakonna töövoog on mugavalt hallatud, saab müügitehingud kiiremini lõpule viia.Foto: Shutterstock

Kui kasutada müügiprotsessis juba algusest peale digiallkirjastamise võimalust, on vägagi tõenäoline, et lühema aja jooksul saab lõpetada senisest rohkem tehinguid. Vaatame, kuidas rakendada digiallkirjastamist müügiosakonnas kõige efektiivsemalt. 

Müügiprotsessis kasutatakse digiallkirja tüüpiliselt tehingute sulgemisel, näiteks lepingute allkirjastamisel. Tegelikult saaks seda kasutada juba palju varem ja muuta töö nii hoopis sujuvamaks. 

Kuidas digiallkirjastamine müügiosakonna tööd hõlbustab? 

HubSpot “State of Inbound” aruandest selgub, et üle veerandi (27%) müügiosakonna töötajatest kulutab iga päev vähemalt tunni administratiivse töö tegemisele. Ebavajalikud manuaalsed protsessid on tegelikult samaväärsed sotsiaalmeedias ajaveetmisega, seega on muudatused vägagi teretulnud.

Sõlmid lepinguid kiiremini. Lõpeta aja raiskamine, mis tekib leppides kokku silmast silma kohtumisi lepingu allkirjastamiseks või saates dokumente e-posti teel ja neid digiallkirjastatuna tagasi oodates.

Kasuta digiallkirjastamise portaali, et jagada dokumente allkirjastamiseks kiiremini ning omada täpset ülevaadet iga dokumendi allkirjastamise staatusest reaalajas. Tunned erinevust oma töös kohe, eriti, kui on vaja, et ühte dokumenti allkirjastaks kaks või enam osapoolt. 

Säästa tegevuskuludelt. Kui dokumente prinditakse vähem, saad säästa paberilt, printimiselt, transpordilt. Kui aga loobud digiallkirjade kogumisest e-posti vahendusel, säästad kõige märkimisväärsemalt tööjõukuludelt.

Enesestmõistetavalt suurendad efektiivsust ning vähendad aega, mis kulub ainuüksi allkirjade kogumisele.

Paranda klientide kasutajakogemust. On üsna kindel, et kliendid vihkavad kohmakaid allkirjastamise protsesse sama palju kui sa ise.

Mugava digiallkirjastamisega säästad oma kliente murest, kuidas ja millal e-kirjana saabunud dokumenti allkirjastada ja tagasi saata ning kiire ja kasutajasõbralik allkirjastamise kogemus tõstab kliendi üldist rahulolu kogu müügiprotsessiga.

Vabane segadusest dokumentidega. Ehitades oma digiallkirjastamise protsessi üles digiallkirjastamise portaali võimalustele, on sul alati ülevaade allkirjastamise ootel ja allkirjastatud dokumentidest.

Sa ei pea kaevuma oma postkasti saadetud dokumentide otsimiseks. Samal ajal on dokumendid digiallkirjastamise portaalis turvaliselt hoitud ning ligipääsetavad ainult teie poolt määratud isikutele.

Halda mugavalt ostuotsuse kinnitusi ja allkirju. Ostuprotsessi võib olla kaasatud mitmeid inimesi, osa neist peavad otsuse kinnitama, mõned allkirjastama. Sellist töövoogu saab mugavalt hallata lahenduses, kus on selleks vajalikud võimalused olemas.

Üllata oma kliente, pakkudes mugavat protsessi, mis võtab arvesse ka neile vajalikud sammud.

Milliseid dokumente saab allkirjastada?

Dokumentide allkirjastamine paberil või e-kirja vahendusel on ajast ja arust protsess. Ole kaasaegne ning vali tehnoloogiline lahendus, mis toetab töömetoodikat ning tõsta selle abil tootlikkust! 

Allkirjastada saad väga erinevaid dokumente alates pakkumistest, tellimuskinnitustest kuni kliendilepingute, finantslepingute, tarnetellimuste, müügitšekkide ja arveteni.

Kuidas kasutada digiallkirjastamist müügitegevuses?

Kasutades Dokobit portaali võid vaid minutitega koguda allkirju mitmelt osapoolelt. Ära raiska aega e-kirjade koostamisele ja dokumentide allkirjastamiseks saatmisele, vaid hakka müüma! Saad koguda kinnitused ja allkirjad ühes keskkonnas, samal ajal määrata ka tähtajad ning mitte midagi ei jää enam õigeks ajaks tegemata! 

Kuidas see kõik reaalselt käib? Esmalt laadi dokument portaali üles ning jaga kõigi vajalike osapooltega. Kui määrad dokumendile tähtaja, saadab portaal osapooltele teavitusi automaatselt ning sa ei pea ka selle pärast muretsema. Osapooled saavad dokumendi kinnitada, tagasi lükata või allkirjastada vaid mõne sekundiga, kasutades neile mugavaimat digiallkirjastamise vahendit.

Sina näed kõike dokumendiga tehtut tegevuste logist ning saad teavituse e-posti teel, kui dokumendi töövoog on lõppenud ning vajalike allkirjadega dokument on valmis allalaadimiseks. 

Ära raiska enam aega manuaalsetele protsessidele, vaid keskendu toote või teenuse müümisele. Võta kasutusele kaasaegsed tehnoloogilised lahendused ning vabasta end ebavajalikust “käsitööst”. Dokobiti konto loomine võtab aega vaid mõne minuti alusta juba täna. 

Mis on DigiPRO ja kes seda teevad? Loe siit

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Telli Geeniuse kõige hinnalisemad lood oma postkasti

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate DigiPRO ja Ärigeeniuse olulisematest lugudest.