Prototroni edulood

Soovid katsetada oma äriideed võimalikult riskivabalt? Siin on selleks võimalus

Erinevad arenguetapid ettevõtte üles ehitamisel vajavad uusi investeeringuid ning iga investeeringute kaasamise kampaania võib olla ettevõtte jaoks ellujäämise küsimus. Investorite võlumise ja investeeringute leidmise oskust tasub seetõttu arendama hakata juba ettevõtte varases faasis.

Fundwise on suurepärane platvorm, kus saab selle protsessi üsna riskivabalt läbi käia. Ning miks mitte katsetada – parem on ju võtta ebaõnnestumise väärtuslikud õppetunnid vastu kampaaniaga, mille hind on 250 eurot kui sellisega, kus võid kaotada näiteks 100 000 eurot. Loe täpsemalt, missugused võiamlused võib avada Prototroni taotlusvooru kandideerimine.

Müügitöö tuleb ise ära teha

Siiski tasub silmas pidada, et ühisrahastuskampaania on palju enamat, kui ainult raha kogumine. See on hea võimalus oma brändi tutvustamiseks ja kinnistamiseks. Seega tuleks seda käsitleda kui üht turunduskommunikatsiooni kampaaniat – ühes turundus- ja kommunikatsiooniplaani, seatud eesmärkide ning nende järjepideva täitmisega kampaania vältel.

Niisiis, kui sul on idee, mille nimel oled nõus ohverdama une- ja mängutunde, siis räägi, levita ja turunda oma ettevõtet.

Kõik Prototroni TOP50 jõudnud meeskonnad saavad võimaluse testida oma ideed Fundwise´i platvormil. Iga aastaga on meeskonnad suutnud näidata aina tugevamaid tulemusi ja see annab lootust näha tulevikus veelgi vingemaid rekordeid ja edulugusid.

Kokkuvõtte Prototroni 2021. aasta kevadvoorus meeskondadest, kes testisid oma ideed Fundwise´is on järgmine. 

  • Kokku osales 19 meeskonda, 16 Eestist, 2 Lätist ja 1 Iirimaalt.
  • 19 kampaaniast olid edukad 9 (47,3%), millest 8 olid Eesti ja üks Iirimaa oma.
  • Kokku koguti 2021. aasta kevadvoorus 3429 eurot, millest 3260 eurot (95%) jaotus edukate kampaaniate vahel.
  • Suurima summa (851 eurot) kogus meeskonna Simplex kampaania.
  • Esmakordselt oli valdkondadena esindatud näiteks turundustehnoloogiad, personali arendamine ja coaching, meedia- ja meelelahutusteenused, haridustehnoloogiad. 

Kui alustav ettevõte vajab investeeringut ettevõtte pikaajaliseks arendamiseks ja jätkusuutlikkuse kasvatamiseks, on tal mõistlik pöörduda Fundwise’i poole. Kuna ühisrahastus kampaania juures on oluline osa turundusel, puutub ettevõte kampaania käigus kokku ka uute klientide, fännide, pühendunud nõustajate, evangelistide ja potentsiaalsetele koostööpartneritega. See omakorda suurendab brändi tuntust.

Kui ettevõte on jõudnud staadiumisse, kus ta on valmis ja võimeline pakkuma toetajatele (investoritele) osalust oma ettevõttes, on ettevõte valmis raha kaasamiseks Fundwise’is.

Prototroni järgmine taotlusvoor on avatud, ideid saab aadressil www.prototron.ee esitada kuni 25. oktoobrini 2021. 

Mis on DigiPRO ja kes seda teevad? Loe siit

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Telli Geeniuse kõige hinnalisemad lood oma postkasti

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate DigiPRO ja Ärigeeniuse olulisematest lugudest.