Suur lugu

Bolt Marketi juht: meie keskendume elementaarsetele lahendustele, mitte helikopteriga kauba koju toomisele

Bolt Market regionaalne juht Maxim Milashenko.Foto: Bolt

Bolti pimepoodide regionaalne juht Maxim Milashenko heidab värskes intervjuus valgust sellele, kuidas uue ärisuunaga raha teenitakse, miks ei ole kasutusele võetud Starshipi roboteid ja kas tehnoloogiafirma ei ole pulbitsevale turule sisenemisega juba hiljaks jäänud.

PRO tellijale

Septembris tõi Bolt varjust välja oma uue ärisuuna, millega oli kasutajaid salaja meelitlenud juba kuid. Milashenko kinnitusel katsetati Bolt Marketi lahendust Eestis ja Lätis mitu kuud, enne kui see lõpuks tehnoloogiakapist avalikult välja toodi. Lisaks Tallinnale, Tartule ja Riiale, kus teenus juba töötab, alustatakse pimepoodide lahendusega õige pea ka Leedus, Rumeenias, Tšehhis, Poolas, Slovakkias, Horvaatias, Portugalis ja Rootsis.

Olete nüüd ametlikult Bolt Marketiga turul ja esimesed piloodid on läbi. Mis neist selgus, kas muutsite nende põhjal midagi?

Jah, ikka. Kasutajad jagasid meile väga detailset tagasisidet. Näiteks selle kohta, kuidas tellimused peaksid olema komplekteeritud: selgus, et inimestel on kindlad soovid selle kohta, milline kaup võiks olla kottidesse kokku pandud. Näiteks ei taheta ühes kotis näha koos sooja ja sügavkülmutatud toitu. See tundub ilmselge, aga kui seda konkreetselt välja pole toodud, siis võib teinekord ka siin vigu ette tulla. Nii et meie jaoks on ka selline tagasiside väga kasulik.

Väga suureks abiks on ka tagasiside, mis puudutab sortimenti. Kuna tegemist on nii uue valdkonnaga, on ka siin maastikul tegutsejate jaoks veel üks suur müsteerium, milline kaubavalik see kõige õigem on. Kui inimesed meile märku annavad, mida nad sortimendis sooviksid näha, siis saame ka vastavaid muudatusi sisse viia. Hea näide sellisest tootest on koroonatestid.

See lugu on PRO tellijatele.

Logi sisse või vormista tellimus hinnaga 3 € kuu:

Tutvumishind!

PRO tellimus

  • Piiramatu ligipääs DigiPRO, E-kaubanduse, RMP, Rikka Geeniuse ja Ärigeeniuse artiklitele.
  • Ligipääs veel seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
  • Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
  • Soodushinnaga sissepääs Geeniuse üritustele.
  • Soovi korral ajakiri Digi paberil.

26.99 € 3 € / kuu

Maksad esimesel kuul 3 €. Prooviperioodi järel jätkub tellimus hinnaga 26,99 € kuus. Soodushinnaga pakkumist saad kasutada ühe korra. See on automaatselt pikenev püsitellimus, mille saad igal ajal tühistada. Palun kontrolli enne tellimuse vormistamist enda e-postkastist, kas oled varem saanud Geeniuse aadressilt automaatkirja varasema tellimuse aktiveerimise kohta. Juhul kui kasutad tellimuse vormistamiseks mobiilimakset, lisandub hinnale 0,32€ teenustasu.

Tellija andmed

Sellise registrikoodiga ettevõtet ei leitud
Sisesta korrektne e-maili aadress
Sisesta korrektne mobiiltelefoninumber
Paroolid ei kattu
Tellimiseks nõustuge veebilehe kasutustingimustega
Maksan pangakaardiga Logi sisse
Sisesta SMS'ga saabunud PIN-kood

Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.

Mis on DigiPRO ja kes seda teevad? Loe siit

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Kolm korda nädalas

Telli DigiPRO uudiskiri

Kolm korda nädalas spetsiaalne DigiPRO liikmetele tehtud uudiskiri, et sa midagi olulist maha ei magaks.