Suur lugu

Bolti sõit Euroopa teise otsa. “Neid, kes tahavad meie juures töötada, on palju”

Tänavu suvel jooksutas Bolt Portugali lennujaamades suurejoonelist reklaamikampaaniat, millesarnast pole sel turul veel varem tehtud.Foto: Bolt

DigiPRO külastas Bolti Lissaboni kontorit, et näha, kuidas Eesti kõige väärtuslikumal idufirmal Euroopa teises otsas läheb. Portugali sõidujagamisharu juht Nuno Inácio räägib pikemalt ettevõtte kasvuteekonnast, võitudest-raskustest ja kultuurilistest erinevustest.

PRO tellijale

Portugali laienes tollal veel Taxifyna tuntud Bolt 2018. aasta alguses. Esialgu ainult sõidujagamisteenust pakkunud ettevõte sisenes juba kuumaks köetud turule: Lissabonis tegutsesid ees konkurendid Uber ja Cabify, kes kasvatasid aktiivselt kasutajaskonda. Inácio tunnistab, et brändituntus oligi üks esimesi suuri tõkkeid, millega Boltil tuli rinda pista. “Uberil oli selleks ajaks väga suur turuhõive. Inimesed kasutasid “Uberit” sõidujagamise sünonüümina — ütlesid, et “võtavad Uberi”. Isegi sõidujagamise seadust kutsuti “Uberi seaduseks”. See oligi esimene barjäär, mis meil tuli ületada,” sõnab ta.

Täna kasutavad Portugali inimesed “Uberi võtmise” asemel väljendit “võtan Bolti”, kinnitab Inácio. “Taxify tuli turule väga selge strateegiaga: et pakkuda kasutajatele parimat kogemust, parimat hinda ja juhtidele parimat teenistust. See resoneerus siinse kasutajaskonnaga hästi ja lubas meil kasvada kohe alguses väga kiiresti,” räägib ta.

2020. aasta kevadeks, mil koroonakriis Bolti sõidujagamise ja tõukerataste äri talveunne saatis, oli ettevõte jõudnud turule ka Bolt Foodiga, mis vastupidiselt hakkas pandeemia ajal meeletu kiirusega kasvama. Inácio sõnul tuli kriis selles mõttes õigel ajal, et aitas ettevõttel oma äri mitmekesistada nii Portugalis kui ka mujal. Neljanda ärisuunana lisandus mullu suvel Bolt Market ehk ettevõtte pimepoodide suund.

See lugu on PRO tellijatele.

Logi sisse või vormista tellimus hinnaga 3 € kuu:

Tutvumishind!

PRO tellimus

  • Piiramatu ligipääs DigiPRO, E-kaubanduse, RMP, Rikka Geeniuse ja Ärigeeniuse artiklitele.
  • Ligipääs veel seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
  • Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
  • Soodushinnaga sissepääs Geeniuse üritustele.
  • Soovi korral ajakiri Digi paberil.

26.99 € 3 € / kuu

Maksad esimesel kuul 3 €. Prooviperioodi järel jätkub tellimus hinnaga 26,99 € kuus. Soodushinnaga pakkumist saad kasutada ühe korra. See on automaatselt pikenev püsitellimus, mille saad igal ajal tühistada. Palun kontrolli enne tellimuse vormistamist enda e-postkastist, kas oled varem saanud Geeniuse aadressilt automaatkirja varasema tellimuse aktiveerimise kohta. Juhul kui kasutad tellimuse vormistamiseks mobiilimakset, lisandub hinnale 0,32€ teenustasu.

Tellija andmed

Sellise registrikoodiga ettevõtet ei leitud
Sisesta korrektne e-maili aadress
Sisesta korrektne mobiiltelefoninumber
Paroolid ei kattu
Tellimiseks nõustuge veebilehe kasutustingimustega
Maksan pangakaardiga Logi sisse
Sisesta SMS'ga saabunud PIN-kood

Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.

Mis on DigiPRO ja kes seda teevad? Loe siit

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Kolm korda nädalas

Telli DigiPRO uudiskiri

Kolm korda nädalas spetsiaalne DigiPRO liikmetele tehtud uudiskiri, et sa midagi olulist maha ei magaks.