Alustasime Nagi aastal 2006. Oli aeg, kus kogu maailmas oli suur uute veebiteenuste laine, mida kutsuti Web 2.0 ehk sotsiaalse veebi algus. Selle suurimaks märksõnaks oli kasutajate loodud sisu populaarsus. Just siis tekkisid esimesed sotsiaalvõrgud, blogid, #hashtagid, videosaidid nagu Youtube, fotosaidid nagu Flickr ning esimesed interaktiivsed veebirakendused.
Meie üheks suureks eeskujuks oli fotosait Flickr, mis oli esimene pääsuke kvaliteetse fotojagamise vallas. Alustades 2004 ostis Yahoo Flickri aastal 2005. Õigustatult peeti Flickrit Web 2.0 lipulaevaks, sest see sidus hästi kasutajate sisu ning sotsiaalse suhtluse võimalusega oma fotosid väljapoole jagada ning blogidesse postitada.
Nagi tahtis olla Eesti oma Flickr, meie parim heale fotole ja kasutajasuhtlusele suunatud fotosait. “Hea foto kodu” oli meie tunnuslauseks. Fotomaailmast tahtsime hiljem välja kasvada video ja laiema sotsiaalvõrgustikuni.
See lugu on PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus:
- Piiramatu ligipääs DigiPRO, E-kaubanduse, RMP, Rikka Geeniuse ja Ärigeeniuse artiklitele.
- Ligipääs veel seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
- Soodushinnaga sissepääs Geeniuse üritustele.
- Soovi korral ajakiri Digi paberil.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.