Suur lugu

Legendaarne Eesti pildipank Nagi lõpetas tegevuse: “Kas on kahju? Muidugi, väga kahju!”

Jüri KaljundiFOTO: Postimees/Scanpix

Oktoobri algusest lõpetas tegevuse ja sulges oma fototeenused legendaarne Eesti pildipank Nagi, mis sai alguse veel eelmise kümnendi keskel ja kus parimatel päevadel tehti kaks miljonit lehevaatamist päevas. Ettevõtte kaasasutaja Jüri Kaljundi kirjutas DigiPRO-le, kuidas kõik alguse sai ja miks lõpuks ikkagi välja ei tulnud.

PRO tellijale

Alustasime Nagi aastal 2006. Oli aeg, kus kogu maailmas oli suur uute veebiteenuste laine, mida kutsuti Web 2.0 ehk sotsiaalse veebi algus. Selle suurimaks märksõnaks oli kasutajate loodud sisu populaarsus. Just siis tekkisid esimesed sotsiaalvõrgud, blogid, #hashtagid, videosaidid nagu Youtube, fotosaidid nagu Flickr ning esimesed interaktiivsed veebirakendused.

Meie üheks suureks eeskujuks oli fotosait Flickr, mis oli esimene pääsuke kvaliteetse fotojagamise vallas. Alustades 2004 ostis Yahoo Flickri aastal 2005. Õigustatult peeti Flickrit Web 2.0 lipulaevaks, sest see sidus hästi kasutajate sisu ning sotsiaalse suhtluse võimalusega oma fotosid väljapoole jagada ning blogidesse postitada. 

Nagi tahtis olla Eesti oma Flickr, meie parim heale fotole ja kasutajasuhtlusele suunatud fotosait. “Hea foto kodu” oli meie tunnuslauseks. Fotomaailmast tahtsime hiljem välja kasvada video ja laiema sotsiaalvõrgustikuni.

See lugu on PRO tellijatele.

Logi sisse või vormista tellimus:

Telli PRO esimeseks kuuks soodushinnaga 5 €
  • Pärast esimest kuud jätkub tellimus
    täishinnaga (24.99 eurot).
  • Sooduspakkumist saad kasutada ühe korra.
Säästad aastas -20%
Telli PRO aastaks 18.75 € / kuu Tavahind 24.99 eurot.
  • Kindlusta endale hea hind terveks aastaks, arveldamine käib kuupõhiselt.
Vali tellimuse tüüp
  • Piiramatu ligipääs DigiPRO, E-kaubanduse, RMP, Rikka Geeniuse ja Ärigeeniuse artiklitele.
  • Ligipääs veel seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
  • Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
  • Soodushinnaga sissepääs Geeniuse üritustele.
  • Soovi korral ajakiri Digi paberil.

Tellija andmed

Sellise registrikoodiga ettevõtet ei leitud
Sisesta korrektne e-maili aadress
Sisesta korrektne mobiiltelefoninumber
Paroolid ei kattu

Tellimiseks nõustuge veebilehe kasutustingimustega
Maksan pangakaardiga Logi sisse
Sisesta SMS'ga saabunud PIN-kood

Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.

Mis on DigiPRO ja kes seda teevad? Loe siit

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Kolm korda nädalas

Telli DigiPRO uudiskiri

Kolm korda nädalas spetsiaalne DigiPRO liikmetele tehtud uudiskiri, et sa midagi olulist maha ei magaks.