Baniku sõnul kasvas Diia algselt välja Volodõmõr Zelenski 2019. aasta presidendikampaaniast, kus lubati riik inimestele lähemale tuua.
“Suhtlus riigi ja inimeste vahel oli alati keeruline ja ebamugav, ta (Zelenski – toim.) tahtis seda muuta. Kui ta võitis, asutati digisiirde ministeerium. Mina liitusin tiimiga septembris ja hakkasime Diia brändi kallal töötama. See on tähtis punkt – mitte lihtsalt tehniline lahendus, vaid bränd -, sest tahtsime inimestele näidata, et neil saab olema riigiga teistsugune suhtlus,” rääkis Banik, kes juhib ministeeriumis riiklike teenuste osakonda.
Esmakordselt andis Banik DigiPRO-le intervjuu juba pea kaks aastat tagasi, kus ta kirjeldas tervet plejaadi teenuseid, mida äpp pakub. Nüüdseks on lisandunud ka hulk sõjaaja teenuseid – Diiaga saab annetada raha Ukraina sõjaväe droonide ostmiseks, saata eriväelastele infot vaenlaste paiknemise kohta, okupeeritud aladel Ukraina uudistekanaleid vaadata ja palju muud.
See lugu on PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus:
- Piiramatu ligipääs DigiPRO, E-kaubanduse, RMP, Rikka Geeniuse ja Ärigeeniuse artiklitele.
- Ligipääs veel seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
- Soodushinnaga sissepääs Geeniuse üritustele.
- Soovi korral ajakiri Digi paberil.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.