Viis aastat tagasi Ajujahi konkursil kolmanda koha saavutanud idufirma UpSteam alustas oma äri mobiilsete autopesulate ideest. Ehkki teenusel oli tulihingelisi fänne, ei suudetud erakliente siiski sellisel moel teenindada, et idufirma ise sest ka piisavalt tulu teeniks. Pärast mitmeid ebaõnnestumisi ja pivot‘eid on ettevõte taas indu täis ja plaanib maailma vallutada hoopis autohoolduse superplatvormi arendades.
Tegelikult pole see ind kunagi katkenudki, kinnitab ettevõtte asutaja ja tegevjuht Martin Kristerson DigiPRO-le antud intervjuus. Kuigi idufirmal on olnud õnn või õnnetus elada oma raskemaid hetki läbi suuresti avalikul areenil ja meedia vahendusel, pole see asutajaid morjendanud. Kristersoni sõnul on nn underdog’i roll saanud tiimile suisa “inspireerivaks motivatsiooniks”, mis annab jõudu edasi liikuda. Eelmisel nädalal teatas ettevõte, et koos ärisuunaga on vahetunud ka idufirma nimi: nüüdsest liigutakse edasi FleetFoxi brändi all.
Kuidas sa ise UpSteami ajajärgule tagasi vaatad, mis emotsioonid sind hetkel valdavad?
See lugu on PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus:
- Piiramatu ligipääs DigiPRO, E-kaubanduse, RMP, Rikka Geeniuse ja Ärigeeniuse artiklitele.
- Ligipääs veel seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
- Soodushinnaga sissepääs Geeniuse üritustele.
- Soovi korral ajakiri Digi paberil.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.