Kuula: 08.06 Restart: Miks Cleveron Mobility endasse nii väga usub?

Pakikappide tootjana tuntuks saanud Cleveron jagas oma äri pooleks ning uuem pool ehk Cleveron Mobility on minemas börsile.

Tänases Restardis räägime sellest, mida Cleveron Mobility täpselt ikkagi teha üritab ning mis paneb neid arvama, et nad saavad vaid paari aastaga ära teha midagi, mida Apple, Google, Uber, Tesla, Ford ja teised suurfirmad pole vaatama miljardite dollarite suurustele investeeringutele teha suutnud.

Ühtlasi kuuleb ka, mis seisus on Cleveroni pakikapiäri ning kuidas koroonaviiruse kriis ning Walmarti kui suurkliendi lahkumine seda mõjutas.

Mis on DigiPRO ja kes seda teevad? Loe siit

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Kolm korda nädalas

Telli DigiPRO uudiskiri

Kolm korda nädalas (esmaspäeviti, kolmapäeviti ja reedeti) spetsiaalne DigiPRO liikmetele tehtud kommenteeritud uudiskiri, et sa midagi olulist maha ei magaks. Iga uudiskirja magnet on meie ajakirjanike kirjutatud pikem artikkel, mis meie arvates võiks selles valdkonnas töötavaid inimesi huvitada ja neile vajalik olla