Sisuturundus

Avasid e-poe, aga müük ei suju? Lahendus on lihtsam, kui uue äriidee väljamõtlemine

Mis teeb täna ühest e-poest hea e-poe? Siin võib välja tuua neli peamist komponenti: mobiilisõbralik ostukogemus, kaasaegsed maksevõimalused, mitmekanaline müük ja kogemuse täiustamine tehisintellekti abil. Salesforce Commerce Cloud aitab sul neid koostisosi jälgida ja äri uuele tasemele viia.Foto: Shutterstock.

2020. aasta saatis kogu maailma tuppa ja aitas kaasa e-kaubanduse plahvatuslikule arengule. Paljud ettevõtted nägid selles head võimalust ja kolisid oma äriga veebi. Huvi e-poodlemise vastu ei näita raugemise märke ning üha enam jaemüüjaid on veebipoodide pidamiseks avastanud Salesforce Commerce Cloud platvormi.

Vii oma e-äri uuele tasemele

E-poe loomine on iga ettevõtte jaoks tähtis samm, millesse ei saa suhtuda kergekäeliselt. Vastasel juhul ei hakka sinu e-pood suure tõenäosusega oma eesmärki täitma ja võid kasumi korstnasse kirjutada. 

Mis teeb täna ühest e-poest hea e-poe? Siin võib välja tuua neli peamist komponenti: mobiilisõbralik ostukogemus, kaasaegsed maksevõimalused, mitmekanaline müük ja kogemuse täiustamine tehisintellekti abil. Salesforce Commerce Cloud aitab sul neid koostisosi jälgida ja äri uuele tasemele viia.

Salesforce Commerce Cloud on sisuliselt pilvepõhine kaubandusplatvorm, mis pakub erinevaid kasulikke funktsioone ja tööriistu e-kaubanduse ettevõtte haldamiseks ning hea klienditeeninduse pakkumiseks. Täpsemaks minnes on tegu osaga Salesforce Customer 360-st – integreeritud platvormist, mis ühendab omavahel ettevõtte eri osakonnad ja kliendiandmed.

Toome näiteks kasvava jaemüügiettevõtte, mis alustas äsja online-müügiga. Kui ettevõte kasutab Commerce Cloud platvormi, saab ta isikustada kõik klientide tellimused ning müüa igas kanalis. Tänu sellele on võimalik muuta kogu ostuprotsess märkimisväärselt sujuvamaks ja kiiremaks.

Tehisintellekt on e-kaubanduses A ja O

Kuigi võimsaid e-kaubandusplatvorme on maailmas küll ja veel, eelistavad ettevõtted veebis äri tegemiseks ikkagi Salesforce Commerce Cloudi. Uuenduslik e-kaubanduslahendus on jõudnud tänu GBCTeamile ka eestlasteni. 

Mis aga on Salesforce Commerce Cloud platvormi puhul see, mis tõstab selle teiste seast esile?

GBCTeam Group juhi Juri Dushko sõnul pakub Commerce Cloud rohkem kohe kasutusvalmis (out-of-the-box) funktsioone kui ükski teine e-kaubandusplatvorm. “Näiteks saab ettevõte luua endale just sellise e-poe, mis vastab kõigile tema vajadustele ja soovidele. Oluline on veel välja tuua, et kui lahendus on juurutatud, pole seal sisuliselt IT-alast sekkumist vaja. Ka juurutamisega saab sind meelsasti aidata GBC meeskond,” räägib Dushko.

“Veel üks tähtis omadus Commerce Cloud platvormil on selle otsinguvõimekus. Oletame, et külastaja satub sinu e-poodi ja tahab midagi kindlat osta. Ilmselt kasutab ta selleks otsingut, kuid väga sageli tehakse otsimisel näiteks kirjavigu või kasutatakse lihtsalt muid sõnu, mille tulemusena aga ei jõuta soovitud tooteni. Salesforce’i e-kaubanduslahendus pakub jällegi kohe kasutusvalmis tööriista, mis aitab suurema tõenäosusega leida külastajal sinu e-poes vajaliku toote.”

Võib julgelt väita, et tehisintellekt on kliendi leidmises juba osavam kui inimene. Seega on tehisintellekt igale veebiärile hädavajalik abiline, ilma milleta on väga keeruline konkurentsis püsida. Siin tuleb appi Salesforce’i Einstein. 

Tegu on siis kliendiandmete jälgimiseks ja analüüsimiseks mõeldud Einsteini-nimelise tehisintellektiga. Einstein õpib tundma kliendi käitumist, et reklaamida, milliseid tooteid külastaja võiks soovida. Tänu sellele on võimalik suurendada tulusid, kuna masin suudab ennustada, kui suure tõenäosusega klient toote ostab.

Platvormil on koha sisse seadnud ka Adidas

Hetkeseisuga kasutab Salesforce Commerce Cloud platvormi umbes 7000 e-poodi, mis teenindavad igapäevaselt pea miljardit tarbijat üle maailma. Millisele ettevõttele platvorm sobib?

Dushko sõnul vastab Cloud Commerce nii B2C kui ka B2B ettevõtete vajadustele. Täpsemalt pakub see kahte kaubandustoodet: B2C Commerce ja B2B Commerce tarbijabrändidele ja jaemüüjatele.

“B2C Commerce’i kasutatakse peamiselt suure hulga ostlejatega e-poodide haldamiseks ja klientide ostukogemuste parandamiseks. Salesforce B2B Commerce on see-eest suunatud B2B ostjate vajaduste rahuldamisele, ja pakuvad neile esmaklassilisi kogemusi,” räägib GBCTeam Group juht.

Paljud kaubandusbrändid on Salesforce Commerce Cloudi juba pikalt kasutanud ja saavutanud suurepäraseid tulemusi. Näiteks Adidas – üks maailma juhtivaid spordibrände – on ehitanud oma veebilehe Commerce Cloud platvormile. Nagu ka veel L’Oreal, Carrefour, Disney, GoPro jne.

Kui tahad silma paista tihedal e-kaubandusturul, pead optimeerima äriprotsessid ning kasutama selleks kõiki kaasaegseid tööriistu ja digilahendusi. GBCTeam aitab luua e-poe, mis teab täpselt, mida klient soovib.

Mis on DigiPRO ja kes seda teevad? Loe siit

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Telli Geeniuse kõige hinnalisemad lood oma postkasti

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate DigiPRO ja Ärigeeniuse olulisematest lugudest.