Kui te nüüd arvate, et see hiljutine A-seeria rahastusring tähendab raske pivot’i, pandeemia ja surmalähedase kogemuse üle elanud Jobbaticali töötajatele vaid sirget ja rahulikku sõitu ilusa päikseloojangu poole, eksite aga rängalt. Nüüd alles hakkab trall pihta, lubab Hindriks. Ent emotsionaalsete, rokkšõusid meenutavate koosolekutega harjunud töötajad peaks selleks juba ka valmis olema. Olgu sõit kui künklik tahes, oma tiimi hoiab ta väga, kinnitab tegevjuht.
Viimane pikem intervjuu sinuga ilmus DigiPROs poolteist aastat tagasi, 2021. aasta alguses. Siis olite te veel natuke õrnas kohas — Henrik Roonemaa, kes selle intervjuu tegi, viitas, et teie uut suunda nähakse kui allaandmist, ja skeptikud küsisid, et mis tehnoloogiafirma te enam olete. See 11,6 miljonit eurot räägib juba teist juttu. Kas skeptikud on tänaseks oma suud kinni pannud?
Esiteks ei ole meil ainult see 11,6 miljonit. Me kasvatasime oma MRR-i ehk monthly recurring revenue’d (igakuine korduv tulu — toim.) aastaga kaheksa korda. Seda on raske järgi teha.
See lugu on PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus:
- Piiramatu ligipääs DigiPRO, E-kaubanduse, RMP, Rikka Geeniuse ja Ärigeeniuse artiklitele.
- Ligipääs veel seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
- Soodushinnaga sissepääs Geeniuse üritustele.
- Soovi korral ajakiri Digi paberil.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.