Wolf3D meeskond on veendunud, et tulevikus on just avatarid need praegu veel puuduvad lülid, mis maailma eri nurkades viibivaid inimesi samaaegselt ühe laua taha kokku toovad. “Meie näeme virtuaalseid kokkusaamisi kui järgmise taseme Skype’i kõnesid,” selgitas Tõke.
Olgugi et idee tundub ulmeline, teeb ettevõte juba koostööd üle ilma tuntud brändidega, nagu Huawei, VodaFone ja Dior. Teekond sinna ei ole olnud just kõige lihtsam ning Tõke sõnul on nad enamiku ajast hoopis pivot‘eid teinud. DigiPRO-le antud intervjuus räägib ta, mis on olnud ettevõtte loomise idee taga ja senised kõige raskemad hetked.
Alustame siis algusest, millega Wolf3D tegeleb?
Meie ettevõte tegeleb avataridega ja nendele platvormi loomisega, mis võimaldab inimestel enda avatari identideediga erinevate mängude ja virtuaalmaailmade vahel reisida. Ehk siis — siiamaani on igal mängul olnud oma avatar, millele saab osta erinevaid riideid jne. See on täiesti tavaline asi, mida inimesed teevad mängudes, aga see avatar jääb sinna ühte mängu kinni. Inimesed mängivad aga paljusid mänge ja meie avatari platvorm võimaldab enda avatariga reisida läbi erinevate virtuaalmaailmade (ingl k metaverse). Lisaks sellele saab meie tehnoloogiaga luua enda moodi avatare.
See lugu on PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus:
- Piiramatu ligipääs DigiPRO, E-kaubanduse, RMP, Rikka Geeniuse ja Ärigeeniuse artiklitele.
- Ligipääs veel seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
- Soodushinnaga sissepääs Geeniuse üritustele.
- Soovi korral ajakiri Digi paberil.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.