Suur lugu

Pipedrive’i uut ajastut tüüriv Agur Jõgi: “Kui sa tahad tõesti globaalselt kasvada, pead ennast korrastama”

Pipedrive'i tehnoloogiajuht Agur Jõgi tunnistab, et talle annab tehnoloogiafirmas tehtud muudatusteks kindlust omaaegne Skype'i kogemus.Foto: Andres Kõljalg

Väikesest startup’ist tõsiseltvõetavaks ettevõtteks kasvanud Pipedrive’is puhuvad uued tuuled nii äri kui ka töötajaskonna poolel. Ettevõtte tehnoloogiajuht Agur Jõgi rääkis DigiPRO-le avatud kaartidega muudatustest, mida uus ajastu Pipedrive’ile kaasa on toonud, ning selgitas, miks need vajalikud on olnud.

PRO tellijale

Kui me Jõgiga ühel töisel hommikul tehnoloogiafirma Mustamäe teel asuvas kontoris kohtume, on tal hommikune jooksutiir juba tehtud. Jõgi valmistub nimelt märtsi esimestel päevadel toimuvaks Tokyo maratoniks, mis on mehe jaoks järjekorras juba üsna mitmes suur jooksuüritus. Kui uurin temalt spordi ja juhirolli kooskõla kohta, meenutab Jõgi võrkpallitreeninguid, mis andsid talle tiimide dünaamika kohta olulise õppetunni: üksikute superstaaride asemel on olulised hoopis head sidemängijad, kes ei lase pallil maha kukkuda. Meeskonnaspordi analoogiaid kasutab ta tiimide motiveerimiseks tihti.

Ka Pipedrive’is veedetud kaks aastat ja kaks kuud on Jõgi jaoks möödunud pigem sportlikult. Müügitarkvara arendav ettevõte on jõudnud idufirmalikust otsimise, katsetamise ja lõhkumise faasist küpse firma etappi, kus on tulnud sisemist organisatsiooni korrastada. Töötajaskonna jaoks on see tähendanud ka senise dünaamika muutumist, sh koondamisi, ehkki Jõgi kinnitusel hoitakse Pipedrive’is endiselt au sees asutajate põhiväärtusi. See, et mõni vana olija ütleb, et Pipedrive pole enam see ettevõte, kus ta omal ajal alustas, on Jõgi sõnul paratamatus. “That’s life!”

Skype’i kogemus

Oma varasemas elus on Jõgi näinud tehnoloogiafirmade köögipoolt nii startup’i asutajana tõukerattafirmas Raybike ning finantsidus askRobin kui ka töötaja ja juhi vaatepunktist, lüües kaasa suurtes ettevõtetes nagu BCS, Elion (praegune Telia) ning Skype. Kui Jõgi Pipedrive’iga 2022. aasta alguses liitus, tekkis tal enda sõnul äratundmisrõõm just ettevõtte arengufaasi Skype’is veedetud ajaga võrreldes.

See lugu on PRO tellijatele.

Logi sisse või vormista tellimus hinnaga 3 € kuu:

Tutvumishind!

PRO tellimus

  • Piiramatu ligipääs DigiPRO, E-kaubanduse, RMP, Rikka Geeniuse ja Ärigeeniuse artiklitele.
  • Ligipääs veel seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
  • Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
  • Soodushinnaga sissepääs Geeniuse üritustele.
  • Soovi korral ajakiri Digi paberil.

26.99 € 3 € / kuu

Maksad esimesel kuul 3 €. Prooviperioodi järel jätkub tellimus hinnaga 26,99 € kuus. Soodushinnaga pakkumist saad kasutada ühe korra. See on automaatselt pikenev püsitellimus, mille saad igal ajal tühistada. Palun kontrolli enne tellimuse vormistamist enda e-postkastist, kas oled varem saanud Geeniuse aadressilt automaatkirja varasema tellimuse aktiveerimise kohta. Juhul kui kasutad tellimuse vormistamiseks mobiilimakset, lisandub hinnale 0,32€ teenustasu.

Tellija andmed

Sellise registrikoodiga ettevõtet ei leitud
Sisesta korrektne e-maili aadress
Sisesta korrektne mobiiltelefoninumber
Paroolid ei kattu
Tellimiseks nõustuge veebilehe kasutustingimustega
Maksan pangakaardiga Logi sisse
Sisesta SMS'ga saabunud PIN-kood

Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.

Mis on DigiPRO ja kes seda teevad? Loe siit

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Kolm korda nädalas

Telli DigiPRO uudiskiri

Kolm korda nädalas spetsiaalne DigiPRO liikmetele tehtud uudiskiri, et sa midagi olulist maha ei magaks.