Enam kui 30-aastase ajalooga tarkvaraarendusfirma Uptime on nüüdseks tuntud oma kasvustrateegia poolest, millesarnast vähemalt Eestis kuigi tihti ei kohta. Selle keskmes on kodus ja võõrsil toimetavates arendusfirmades enamusosaluse omandamine ja seejärel gruppi kuuluvate ettevõtete tegevuse tugevdamine läbi Uptime’i ressursside ja kogemuste. Esimese suurema laienemisena alustati 2015. aastal tegevust Norras, tänaseks on jõutud ka Hispaaniasse, Poola, Taani, ja Šveitsi. Ka keerulises majanduskeskkonnas on suudetud aasta-aastalt oma äritulemusi aina parandada.
Uptime’i üle 20 aasta juhtinud Eero Tohver peab senise edu saladuseks pikaajalisi partnerlussuhteid ja usalduse loomist. DigiPRO intervjuus rääkis Tohver muuhulgas ka sellest, kuidas jõutakse omandamisprotsessi käigus selgusele, kas grupi uus potentsiaalne liige üldse Uptime’i väärtustega kokku sobib, aga ka erinevates riikides tegutsevate tütarfirmade kultuuridest.
Uptime’i portfell on lai ja teete erinevaid asju, aga kui peaksite alustuseks välja tooma ettevõtte tänased leivanumbrid, siis mis need on?
See lugu on PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus:
- Piiramatu ligipääs DigiPRO, E-kaubanduse, RMP, Rikka Geeniuse ja Ärigeeniuse artiklitele.
- Ligipääs veel seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
- Soodushinnaga sissepääs Geeniuse üritustele.
- Soovi korral ajakiri Digi paberil.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.