Suur lugu

Kogu tõde Eesti IT-firmadesse kandideerimisest: kes, kuidas ja mille alusel värbab ning kuidas kujuneb palk

Kaarel Kotkas.Foto: Jake Farra

Uurisime Eesti olulisematelt IT-sektori tööandjatelt, kuidas nad uusi töötajaid värbavad, milliseid vigu vältida püüavad, kui paljudest etappidest koosneb kandideerimisprotsess ning kes ja kuidas hiljem tagasisidet saab. Kokku saime pika ja põhjaliku ülevaate, mis peaks abiks olema kõigile, kes IT-s töötavad.

PRO tellijale

11 Eesti tehnoloogiafirmat — Skeleton, Veriff, Monese, Nortal, Pipedrive, Wise, Playtech, Scoro, Testlio, Glia ja Helmes — räägivad esimest korda lähemalt, mida võiks oodata kandidaat, kes nendesse ettevõtetesse tööle tahab saada, ja millistes neist on juba intervjuuprotsessis võimalik kohtuda ka firma asutajaga. Samas on tegemist hea indikaatoriga ka sellest, milliseid praktikaid ja kriteeriumeid tänapäeva värbamistiimides üldse kasutatakse: nagu selgub, on endiselt hinnas lühikesed CV-d ja tähtaegadest kinni pidamine.

Skeleton Technologiese eestvedajad Taavi Madiberk ja Oliver AhlbergFoto: Skeleton Technologies

SKELETON

Värbamine

Skeleton teeb uute inimeste leidmiseks “natuke kõike”, kinnitab ettevõtte värbamisjuht Piret Talviste. “Kuulutame, kasutame sihtotsingut ja kogume soovitusi ettevõtte seest,” täpsustab ta. Tööpakkumiste kohta leiab informatsiooni peaasjalikult Skeleton Technologiese kodulehelt ja LinkedInist, aeg-ajalt kasutatakse ka CV Online’i ja MeetFranki.

Talviste sõnul on väga edukaks osutunud majasisene soovitamine, millega on töötajatel võimalik potentsiaalse uue tiimiliikme katseaja lõppemisel teenida ka soovitusboonust. Viimasest kümnest värbamisest on sellisel viisil jõudnud Skeletoni suisa pooled, lisab ta.

See lugu on PRO tellijatele.

Logi sisse või vormista tellimus hinnaga 3 € kuu:

Tutvumishind!

PRO tellimus

  • Piiramatu ligipääs DigiPRO, E-kaubanduse, RMP, Rikka Geeniuse ja Ärigeeniuse artiklitele.
  • Ligipääs veel seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
  • Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
  • Soodushinnaga sissepääs Geeniuse üritustele.
  • Soovi korral ajakiri Digi paberil.

26.99 € 3 € / kuu

Maksad esimesel kuul 3 €. Prooviperioodi järel jätkub tellimus hinnaga 26,99 € kuus. Soodushinnaga pakkumist saad kasutada ühe korra. See on automaatselt pikenev püsitellimus, mille saad igal ajal tühistada. Palun kontrolli enne tellimuse vormistamist enda e-postkastist, kas oled varem saanud Geeniuse aadressilt automaatkirja varasema tellimuse aktiveerimise kohta. Juhul kui kasutad tellimuse vormistamiseks mobiilimakset, lisandub hinnale 0,32€ teenustasu.

Tellija andmed

Sellise registrikoodiga ettevõtet ei leitud
Sisesta korrektne e-maili aadress
Sisesta korrektne mobiiltelefoninumber
Paroolid ei kattu
Tellimiseks nõustuge veebilehe kasutustingimustega
Maksan pangakaardiga Logi sisse
Sisesta SMS'ga saabunud PIN-kood

Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.

Mis on DigiPRO ja kes seda teevad? Loe siit

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Kolm korda nädalas

Telli DigiPRO uudiskiri

Kolm korda nädalas spetsiaalne DigiPRO liikmetele tehtud uudiskiri, et sa midagi olulist maha ei magaks.