Suur lugu

Suur ülevaade: IT-firmad räägivad, kui tihti nende töötajad kontoris peavad käima ja miks on kaugtöö vahel saatanast

Boltis on töö paindlik ning töötajad saavad vajadusel tööd teha ka kodust. Siiski pooldab ettevõte seda, et töötajad käiksid vähemalt kaks korda nädalas kontoris, et tiimid päris koost ei laguneks.Foto: Hugo Amaral/SOPA Images/Scanpix

Pärast koroonapandeemiat on paljud ettevõtted üle läinud kaugtööle, aga samas on palju ka neid, kes soovivad, et inimesed vähemalt paaril korral nädalas kontorisse jõuaksid. DigiPRO uuris Eesti tehnoloogiafirmadelt, millise töömudeli kasuks nad on otsustanud ja miks. 

PRO tellijale

Hiljuti rääkis Playtechi juht Ivo Lasn DigPRO-le antud intervjuus, et ettevõte soovib oma töötajaid kontoris näha vähemalt kahel päeval nädalas. Põhjus olevat selles, et kontoris käimine tagab parema tiimitöö. Playtechiga vastupidises suunas jookseb aga Testlio, mis sulges tänavu oktoobri lõpus Tallinnas kontori uksed sootuks. Otsuse põhjenduses öeldi, et nende 50 töötajast soovis kontorit kasutada vaid üks.

Et erinevaid töövorme on lisaks nimetatud kahele rohkem, uurisime kaheksalt Eesti tehnoloogiafirmalt — Milrem Robotics, Nortal, Bolt, Veriff, Helmes, Pipedrive, Wise ja Cybernetica —, millise mudeli järgi nende tiimid töötavad. Veel küsisime, kas ja kui palju monitooritakse töötajate reaalset tööaega, kuidas on muutunud kontorid ning kui avatud on tehnoloogiafirmad sellele, et nende töötajad osa aastast välismaal kaugtööd teevad.

Süvatehnoloogia idufirmadest oli suurim tööandja Milrem. Fotol Milrem Roboticsi juht Kuldar Väärsi.Foto: Milrem

MILREM ROBOTICS

Robootika ja autonoomsete süsteemide arendaja Milrem Roboticsi palgal on täna ligikaudu 230 inimest. Töö käib Milremis hübriidmudeli järgi, kuid ettevõte peab oluliseks ka füüsilise töökoha olemasolu. 

See lugu on PRO tellijatele.

Logi sisse või vormista tellimus hinnaga 3 € kuu:

Tutvumishind!

PRO tellimus

  • Piiramatu ligipääs DigiPRO, E-kaubanduse, RMP, Rikka Geeniuse ja Ärigeeniuse artiklitele.
  • Ligipääs veel seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
  • Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
  • Soodushinnaga sissepääs Geeniuse üritustele.
  • Soovi korral ajakiri Digi paberil.

26.99 € 3 € / kuu

Maksad esimesel kuul 3 €. Prooviperioodi järel jätkub tellimus hinnaga 26,99 € kuus. Soodushinnaga pakkumist saad kasutada ühe korra. See on automaatselt pikenev püsitellimus, mille saad igal ajal tühistada. Palun kontrolli enne tellimuse vormistamist enda e-postkastist, kas oled varem saanud Geeniuse aadressilt automaatkirja varasema tellimuse aktiveerimise kohta. Juhul kui kasutad tellimuse vormistamiseks mobiilimakset, lisandub hinnale 0,32€ teenustasu.

Tellija andmed

Sellise registrikoodiga ettevõtet ei leitud
Sisesta korrektne e-maili aadress
Sisesta korrektne mobiiltelefoninumber
Paroolid ei kattu
Tellimiseks nõustuge veebilehe kasutustingimustega
Maksan pangakaardiga Logi sisse
Sisesta SMS'ga saabunud PIN-kood

Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.

Mis on DigiPRO ja kes seda teevad? Loe siit

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Kolm korda nädalas

Telli DigiPRO uudiskiri

Kolm korda nädalas spetsiaalne DigiPRO liikmetele tehtud uudiskiri, et sa midagi olulist maha ei magaks.