Intervjuus räägib äriteenuste juht lähemalt ka sellest, kuidas niivõrd keeruka kategooria lahendusega laienemine uutele turgudele üldse käib ja kuidas suudetakse võõrsil konkureerida teiste tegijatega.
SK on kõige paremini tuntud kui Smart-ID arendaja, aga tegelikult olete ka muid asju teinud. Milline on SK lugu?
Me saime märtsis 23-aastaseks. Täpselt siis panid pangad ja telekomifirma, mida täna tuntakse Teliana, õlad kokku ja hakkasid riigiga koostööd tegema. Meie esimene äri oli sertifikaatide väljastamine ID-kaardile, seda teeme tänaseni. Hiljutise hankega tuleb riigile teine teenusepakkuja, aga aastaid oleme meie seda teinud.
See lugu on PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus:
- Piiramatu ligipääs DigiPRO, E-kaubanduse, RMP, Rikka Geeniuse ja Ärigeeniuse artiklitele.
- Ligipääs veel seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
- Soodushinnaga sissepääs Geeniuse üritustele.
- Soovi korral ajakiri Digi paberil.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.