Pilvio asutaja ja tegevjuhi Kaur Kiisleri sõnul on pilvefirmade suure edu ja kasvu taga eelkõige nõudlus. Paraku jäävad ettevõtetest ellu ainult need, kes lahendavad päriselt turul mingit olulist probleemi. “Eks mingi hetk tekib ilmselt olukord, kus osad ära hakkavad kukkuma. Oluline on leida oma nišš ja kliendid jätkusuutliku äri kujundamiseks,” ütles Kiisler.
Pilvefirmadest rääkides on oluline mainida, et üks pilveteenuste pakkuja võib kasutada mõne teise teenusepakkuja teenust. Näiteks SaaS-lahenduse pakkujad on enamasti kellegi IaaS-teenuse pakkuja kliendid. Täpsustuseks olgu ka öeldud, et pilvefirmade all peetakse üldjuhul silmas SaaS-, PaaS-, IaaS- ja MSP/CSP-lahendusi pakkuvaid ettevõtteid.
Tuleb leida oma nišš
Kiisleri seletuse järgi on pilveteenus mõeldud lahendama kliendi mõnda tüütut probleemi — olgu selleks serverimajutus, teenuse majutus või hoopis vajadus osta sisse lahendus väljastpoolt. “Ma ei arva, et kõik IT-ettevõtted pakuvad täpselt sama teenust. Pilveteenus on mõeldud lahendama kliendil mõnda tüütut või tülikat probleemi,” rääkis Pilvio asutaja.
See lugu on PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus:
- Piiramatu ligipääs DigiPRO, E-kaubanduse, RMP, Rikka Geeniuse ja Ärigeeniuse artiklitele.
- Ligipääs veel seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
- Soodushinnaga sissepääs Geeniuse üritustele.
- Soovi korral ajakiri Digi paberil.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.