Facebooki juht Mark Zuckerberg jagas neljapäeval toimunud liit- ja virtuaalreaalsuse üritusel ettevõtte plaani uueks digitaalseks keskkonnaks, mida ettevõte ise hellitavalt metaverse’iks kutsub. Uues keskkonnas saavad kokku nii sotsiaalne suhtlus, töö, šoppamine, reisimine, vaba aeg kui ka kõik muu, mida oleme harjunud internetis tegema. Facebooki meta-internet peaks aga pakkuma veelgi enam võimalusi, kuna seda on võimalik kogeda VR seadmete abil ja 3D-s.
Ettevõtte kasvavat panust AR/VR-maailma arendamisse kinnitab ka eilsel Facebook Connectil tehtud teadaanne, mille järgi saab Facebooki emafirma uueks nimeks Meta. Zuckerbergi sõnul näitab ettevõtte rebränding seda, kes nad on ja mida nad loodavad ehitada. Tehnoloogiafirma visiooniks on metaverse’i näol luua kõikehõlmav virtuaalne ruum, mida nad on varem kõrvutanud ka interneti endaga.
“Ma arvan, et see on õige suund,” märgib VR teenuseid pakkuva ettevõtte Maru VR loovjuht ja virtuaalreaalsuse spetsialist Rein Zobel. “See on loogiline samm, kuhu tehnoloogia vaikselt välja viib,” lisab ta.
See lugu on PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus:
- Piiramatu ligipääs DigiPRO, E-kaubanduse, RMP, Rikka Geeniuse ja Ärigeeniuse artiklitele.
- Ligipääs veel seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
- Soodushinnaga sissepääs Geeniuse üritustele.
- Soovi korral ajakiri Digi paberil.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.