Suur lugu

Pandeemia möödas ja inimesed taas jõusaalis? Uurisime, mis on saanud Eesti fitnessäppidest

FitSphere'i tiim (vasakult): Kristo Sõerd, Siim Lepisk, Carl-Robert Reidolf, Karl Vihul, Piret Vahter.

Pandeemia ajal asutati üle maailma erinevaid fitnessäppe, mis võimaldasid inimestel ka koduseinte vahel treenida ja tervislikku eluviisi viljeleda. Vaatasime üle, mis on Eesti fitnesstehnoloogia ettevõtetest saanud ning kes neist on suutnud kliente leida ka pandeemiajärgses maailmas.

PRO tellijale

Eesti iduettevõtteid koondava Startup Estonia andmebaasis tervise ja heaolu kategooria all enam palju fitnessidusid alles pole. Silma jäävad siin turul juba tuntud FitSphere, YuMuuv ja FitQ, aga andmebaasist leiab näiteks ka ettevõtte Forgo, mis peaks aktiivse elustiili lõbusamaks tegema, ning idufirma, mis kannab nime Futubal ja mis lubab ühendada jalgpallifänne mängulisel moel.

Kuigi avalikud andmed seda pigem ei peegelda, kinnitavad fitnessäppide asutajad DigiPRO-ga suheldes, et turg on jätkuvalt tihe. YuMuuvi juhi Jakob Remmeli sõnul püüavad paljud ettevõtted luua rakendusi, mis on suunatud lõppkasutaja enda tervise edendamisele. “Minu hinnangul pole pandeemiajärgne mõju olnud kuidagi negatiivne ettevõtetele nagu meie ise, kes on keskendunud “employee wellness” sektorile. Küll aga on saanud löögi rohkem B2C-tooted ja nišitooted, mis on liigselt kodusele treeningule fokuseerunud, näiteks Peloton. Kõik, mis keskendub töötaja tervise edendamisele, on pigem tõusutrendis,” märkis ta.

Ka FitSphere’i asutaja Karl Vihuli sõnul pole turg sugugi tühjaks kuivanud ning tugevamad ettevõtjad on suutnud turul oma kanda kinnitada. “Arvestades turu suundumusi, nagu füüsilise passiivsuse ja rasvumise vähendamine, olen veendunud, et fitnessäppide populaarsus on alles kasvamas,” lisas ta.

See lugu on PRO tellijatele.

Logi sisse või vormista tellimus hinnaga 3 € kuu:

Tutvumishind!

PRO tellimus

  • Piiramatu ligipääs DigiPRO, E-kaubanduse, RMP, Rikka Geeniuse ja Ärigeeniuse artiklitele.
  • Ligipääs veel seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
  • Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
  • Soodushinnaga sissepääs Geeniuse üritustele.
  • Soovi korral ajakiri Digi paberil.

26.99 € 3 € / kuu

Maksad esimesel kuul 3 €. Prooviperioodi järel jätkub tellimus hinnaga 26,99 € kuus. Soodushinnaga pakkumist saad kasutada ühe korra. See on automaatselt pikenev püsitellimus, mille saad igal ajal tühistada. Palun kontrolli enne tellimuse vormistamist enda e-postkastist, kas oled varem saanud Geeniuse aadressilt automaatkirja varasema tellimuse aktiveerimise kohta. Juhul kui kasutad tellimuse vormistamiseks mobiilimakset, lisandub hinnale 0,32€ teenustasu.

Tellija andmed

Sellise registrikoodiga ettevõtet ei leitud
Sisesta korrektne e-maili aadress
Sisesta korrektne mobiiltelefoninumber
Paroolid ei kattu
Tellimiseks nõustuge veebilehe kasutustingimustega
Maksan pangakaardiga Logi sisse
Sisesta SMS'ga saabunud PIN-kood

Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.

Mis on DigiPRO ja kes seda teevad? Loe siit

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Kolm korda nädalas

Telli DigiPRO uudiskiri

Kolm korda nädalas spetsiaalne DigiPRO liikmetele tehtud uudiskiri, et sa midagi olulist maha ei magaks.