Miros üritab lahendada probleemi, millega seisavad silmitsi paljud e-poodides šoppavad kliendid: otsing ei tööta piisavalt hästi. Toksides otsingulahtrisse märksõnu, mis võiks justkui meelepärase kaubani viia, genereerivad e-poed tüüpiliselt kümnete lehekülgede kaupa vasteid, millest “läbinärimine” kulutab tublisti närvi ja võib päädida ikkagi nii, et soovitut ei leiagi.
Haldre sõnul on probleem tegelikult fundamentaalne — paljusid tooteid ongi sõnade ehk tag’idega kirjeldada liiga keeruline. “Ega keegi ei oska neid tag’e panna. Kogu aeg tulevad uued terminid ja erinevad inimesed kasutavad erinevaid sõnu, kuna pole head taksonoomiat visuaalsete toodete kirjeldamiseks,” räägib ta.
Enamik e-poe kasutamisest on mõttetu skrollimine
Haldre sõnul on sisuliselt kolm viisi, kuidas praegu e-poodides otsing käib. “Umbes neljandik on tekstiotsing — täiesti kohutav (tase — toim.). 2–5 protsenti on see, kus inimene on leidnud mingi pildi Instagramist, upload’ib ja ütleb, et leia mulle sarnane. 70 protsenti on, kus lähed ja skrollid lehekülg lehekülje kaupa …” kirjeldab ta.
See lugu on PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus:
- Piiramatu ligipääs DigiPRO, E-kaubanduse, RMP, Rikka Geeniuse ja Ärigeeniuse artiklitele.
- Ligipääs veel seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
- Soodushinnaga sissepääs Geeniuse üritustele.
- Soovi korral ajakiri Digi paberil.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.