Kuula: 01.07 Algorütm: Mängude arendamise eripärad

Ühest küljest on mängude tegemine nagu iga teinegi tarkvaraprojekt, kuid tegelikult on seal palju huvitavaid erinevusi, millest teistelgi arendajatel on õppida.

Kui näiteks küsida, millise osa mängust peaks arendama nii kvaliteetselt ja kuulikindlalt kui võimalik, siis mis sa vastuseks pakuksid?

Algorütmis on külas Eesti mänguarendaja Ott Madis Ozolit, kes on olnud tegev nii Disco Elysiumi kui mitmete teiste mängude juures ja näinud selles maailmas ka suurte korporatsioonide hingeelu üsna lähedalt.

Mis on DigiPRO ja kes seda teevad? Loe siit

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Kolm korda nädalas

Telli DigiPRO uudiskiri

Kolm korda nädalas spetsiaalne DigiPRO liikmetele tehtud uudiskiri, et sa midagi olulist maha ei magaks.